Dit t-shirt kost slechts € 2, maar niemand koopt het na het zien van deze video

Er zijn tegenwoordig vele grote ketens die kleding tegen spotprijzen aanbieden, maar de marges moeten ergens vandaan komen.

Ook al zoeken we allemaal koopjes en liggen er zelfs mensen in de rij als er een nieuwe modeketen de deuren opent in Nederland, toch zijn de omstandigheden rondom het productieproces niet altijd even rooskleurig. Onderstaande video wordt een experiment uitgevoerd, op welke knop zou jij drukken?

Redactie

Redactie

Als hoofdredactie van Vroegert heeft jeugdsentiment en nostalgie altijd hoog in het vaandel gestaan. Hoe geweldig is het om al die leuke dingen van vroeger terug te zien? Precies dat gevoel wilde we delen met iedereen!

We kijken uit naar je ideeën

      Laat een reactie achter

       

      Onze artikelen kunnen ‘affiliate links’ bevatten waarmee wij, zonder extra kosten voor jou, een kleine commissie kunnen verdienen – lees meer

       

      Vroegert
      Logo