7. Optie 2: bijzetten
Er zitten altijd mensen bij die iedere beurt bleven bijzetten, totdat ze uiteindelijk bergen legertjes hadden… Laf of slim?
8. Allianties met je ‘vrienden’…
Op een gegeven moment werd de eerste alliantie gesloten. In praktijk betekende dit enkele ronden elkaar niet aanvallen of een paar landjes wisselen; allianties duurde vaak niet lang, voor je wist werd je weer verraden (als je het NET niet uitkwam)!

9. Je kreeg een band met de gekste landen…
Daarvoor nog nooit van gehoord, maar gedurende het spel kreeg je echt een band met je landen. Irkutsk of Kamchatka waren opeens JOUW favoriete landen…
10. Kaarten wisselen!
Eindelijk genoeg territoria veroverd en dus kaarten gekregen, om nieuwe legertjes te plaatsen! Moet je natuurlijk niet alleen maar kanonnen hebben gekregen…

11. Opgaan in Risk
En IEDERE KEER weer gaan er mensen compleet op in het spel (vaak als ze aan het winnen waren). Ze voelden zich dan echt de machtige dictator en gingen de gekste zaken uitkramen:

12. Sommigen maakte het extra spannend!
Alsof het nog niet spannend genoeg was, waren er altijd wel vrienden die er extra regels aan vastknoopten…
Next level #Riskgame met 30eu winner takes all 🙂 pic.twitter.com/9Ewcj0AKSg
— Camiel Boeren (@C_Boeren) January 18, 2015
Herken je dat moment, dat je opeens moest verhuizen? Zo irritant… (zie #13)
Zat te kijken naar risk van 35 jaar terug, niet zoveel van gevonden.